FAQ

* Hoe weet ik dat mijn bestelling en betaling goed ontvangen zijn?
Van zodra je bestelling is geplaatst en de betaling is gebeurd, krijg je van Hempmade een bevestigingsmail.

* Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Voor België: 1-3 werkdagen na het plaatsen en betalen van je bestelling.

* Kan ik betalen via overschrijving?
Indien je wenst te betalen via overschrijving volstaat het je bestelling door te mailen naar jozefien@hempmade.be (Vermeld duidelijk: Merk, naam van het artikel, kleur en de gewenste maat).
Wij sturen je dan zo snel mogelijk een bevestigingsmail met de betaalgegevens.
De bestelling wordt verwerkt op het moment dat het te betalen bedrag voldaan is.

Je betaling wordt binnen 5 dagen verwacht.
Indien Hempmade deze niet ontvangt wordt de bestelling automatisch geannuleerd.

* Kan ik bestellen vanuit het buitenland?

Ja, bestellen vanuit het buitenland kan! 
Let erop dat je het juiste verzendadres + LAND aanduidt in je account  en dan worden de verzendkosten automatisch bij je bestelling geplaatst.
Moest je toch problemen ondervinden met het plaatsen van een bestelling in het buitenland, kan je alsnog via email een bestelling plaatsen en bijgevolg via overschrijving betalen. 
Gelieve in dit geval contact met ons op te nemen via jozefien@hempmade.be

* Kan ik retourneren?

Wij doen ons uiterste best om de kledingstukken/accessoires in onze Hempmade Online Store zo goed mogelijk te omschrijven en te fotograferen.
Ruilen mag altijd binnen een periode van 7 kalenderdagen na ontvangst van je bestelling.
(Meer informatie over ‘retourneren’ vind je hier RETOURNEREN)

* Komen de kleuren van de foto’s op de website overeen met de kleuren in het echt?
Door bijvoorbeeld de instellingen van je beeldscherm kunnen de kleuren in het echt misschien iets afwijken van de afbeelding op de website.
Om een zo goed mogelijke weergave te bieden, kan je de kleur van een kledingstuk/accessoire ook nog eens bekijken via het kleuricoon op de detailpagina van een artikel.

* Mijn maat staat er niet meer tussen?

Indien je maat niet meer tussen de mogelijkheden staat dan is dit artikel jammer genoeg niet meer beschikbaar in jou maat.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en op deze manier wordt je op de hoogte gehouden wanneer er nieuwe collecties binnenkomen en/of nieuwe voorraden.

* Mijn vraag staat niet in deze lijst?

Neem dan contact met ons op via jozefien@hempmade.be.
Wij zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden!